Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma benimde başımdan bu tür bişey geçti.bizim izmit belediyesi ile bi arsa satış işlemimiz vardı.istanbul izmit arası annem ablam ve ben nerdeyse mekik dokuduk.git gel git gel işlemler uzuyoda uzuyor.neyse son olarak bize şu tarihte gelin diye randevu verdiler.bizde gittik randevu gününde.tahmin ettiğim gbi işlemlerimizi randevu günü olduğu halde yapmamışlar.bende çok sinirlendim.kendimi tutamayıp bağırdım,çağırdım...sonrada pişmanlık duydum ama fazlasıyla HAK ettiler.sonuçta işlemimi zorlada olsa yaptırdım.insanları zorla çalıştırıyoruz.ne kadar kötü...herkez işini yapsa böyle olmayacak aslnda.zaman zamn sert çıkmak iyi oluyor...sevgiyle.. smiliyface |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma ben hakkımı aramaya çalıştığımda suçluluk duyuyordum yada tepkilerden korkuyodum bi zamanlar şimdi yavaş yavaş telkinler sayesindemi bilmem sesimi çıkarmaya başladım.bence trelkinler yararlı oldu yani güven telkinleri ve yazılarınız |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma ben lise öğrencisiyim.. okula servisle gidiyorum.. bir keresinde servis ücretini aksattım.. hatta bu yakın bir tarihe tekabül ediyor... adamda bu fırsattan yararlanıp bnm aksattığımdan fazla hesap çıkardı bana.. bende abi yanlışın var falan dedim.. ama fazla yüklenmedim.. anneme sölerim knusur senle falan dedim.. nese adam anneme ben olunuzlada knustum işte su kadar para var fln diye anlatmış.. annemde ikna olmuş kadıncağız.. nese para az daha gidiyordu.. bu yazıyı gördüm ve kendi kendime niye fazladan para veriyim ki dedim annemi aradım hesabımızı yaptık ve hesap bizim dediğimiz gibi eminiz.. adama bi kruş fazla verdirmem :D bundan sonrada bi daha böle muhabbetim olursa baştan tepkimi koyucam bakalım bidaha yapabiliyor mu wave |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma bide Atakan abi hakkını savunma telkinleri varsa bile ben göremedim.. acaba yardımcı olabilir misiniz?? yoksada en kısa zamanda bekliyoruz fbsmile |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma bu konuda benim de o kadar deneyimim oldu ki nerden başlasam smiliyface geçenlerde halam bir fırın almıştı 2 hafta kullanmış memnun kalmamış aldığı yere gitmiş adam da daha üst modelini alsaydınız diye çemkirmiş.o da kaderine razı olmuş bir bakıma.bana anlattı.ben de ailenin tüketici hattı olduğum için hemen arçelik'e 1 sf mail attım.kibar bir dille argeye ne kadar önem verildiğini bildiğimi ama neden aynı önemin satış sonrası desteğe verilmediğini,her zman kullandığımız bu markanın artık evimize giremeyeceğini uygun bir dille anlattım. blook Ertesi sabah 10 da halama istanbul bölge müdürlüğünden bir telefon geldi.özür dilediler ve dilersek yenisi ile değiştirilebileceğini ya da para iadesi olabileceğini dile getirdiler.öğleden sonra eve teknik ekip geldi fırını kontrol ettiler ve bir sorun saptamadılar. buna rağmen fırını o gün iade ettik ve parasını aldık.harika bir deneyimdi cilgin897 |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma bir de başarı servisi ile girdiğim ve bitmek bilmeyen muhattaplık durumları var 2600 2600 2600 durum şu ki ne zaman başarı güvencesi ile bir cep telefonu alsak bir aksaklık yaşandığında yasal süreyi ihlal etmeden geri dönmüyorlar.bu konuda kendilerine dünya kadar mail attım dilekçe yazdım ancak hiçbiri fayda etmedi.en son belediyede tüketici hakları heyeti varmış.durumu onlara sevk ettim.telefonu başarıya vereli 2 ayı geçti çünkü heyetten hala sonuç bekliyoruz ama malesef 2 aydan önce sonuçlanmıyormuş o da.ama bu kez ümitliyim umarım bu heyet pişman eder başarıyı 2600 2600 2600 2600 2600 bunun dışında geçenlerde kardeşimle alışverişe gittik.etiketi olmayan bir bluz beğendi kardeşim kasaya gidip fiyatını sordu ve şaşırtıcı bir şekilde nerdeyse %70 indirimde olduğunu anladık.sonra kasadaki kızlar fısıldaşmaya bu nası bu fiyat olur reyonu nerde başka var mı demeye başlamış bunları kardeşim duymuş ben de o sırada kabinde bişi deniyordum.tam çıktım alma kararı aldım o da ben de bu bluzü beğendim alıcam dedi.kız yanımıza geldi "pardon o ayrılmıştı alıcak mısınız?yani tamamen benim hatam ayrıldığı için buraya konmaması gerekiyordu.haftaya bunlardan tekrar gelicek" dedi.kardeşim de neyse diip sinirle verdi.ben beynimden vurulmuşa döndüm.çünkü gittiğimiz mağaza izmirin en iyi alışveriş merkezlerinden birinde ve oldukça iyi bir yer.kasaya yöneldim."sizin için utanç verici olmalı dedim"kız şok geçirdi tabi ben o an neredeyse kızı dövücem ama sakin olmaya çalışıyorum."pardon anlamadım hangi konu dedi?" "böyle bir markanın sayenizde müşteri memnuniyeti konusunda başarısız olması gerçekten üzücü" dedim.kızın yüzü kıpkırmızı oldu özür dilemeye tekrar tekrar zür dilemeye başladı.ama ondan ziyade alt tarafı bir bluz için bir insana böyle çıkışmam en çok beni şoke etti.tabi bize yine de onu satmadılar catsle ama neredeyse almış kadar oldum.ama fısıldaşmalarından ürettiğimiz teoride içlerinden biri satın aldı onu galiba ağla |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma bir de son olarak aklıma geldikçe hala güldüğüm bir olay var dl67 dl67 üniversitenin karşısından 1 yıl önce otobüse bindik.15 20 dklık bir yolla arkadaşın evine gidicez.tam da final dönemi.o dönemde bizim bir okula giriş ve otobüs kartımız bir de bundan farklı derslerde yoklama kartımız vardı manyetik.yoklama kartı otobüslerde kullanılamıyor ama o kart olmadan da sınava ve derse giremiyoruz.otobüse 1 durak sonra bizim okuldan bir çocuk bindi ve yoklama kartını öğrenci kartı gibi gösterdi.şoför de bakabilir miyim dedi elinden aldı ve yanındaki kutuya attı sonra da git emniyetle hesaplaş bıktık sizin gibi dolandırıcılardan dedi.çocuk bunun öğrenci olduğunu belli ettiğini onu alırsa sınavlara giremeyeceğini kabul etmiyorsa da otobüsten inebileceğini ama o kartı sınavlar için mutlaka alması gerektiğini söyledi.ama adam dinlemiyor tabi.habire hakaret ediyor.çocuk da dayanamadı ve susması gerektiğni söyledi bu kez de durum devlet memurunu şantaj mı ediyorsuna dönüştü.adam tam bir hastaydı yani kizgin1 neyse ben de araya girip "lütfen kartı verin şoför bey "dedim."sizden mi emir alıcam hepiniz aynısınız" dedi.ben de "tekrar ediorum o kartı verin bu kadar anlayışsız olamazsınız sizin hiç çocuğunuz yok mu hiç mi öğrenci tanımadınız onlara böyle davranılsa hoşunuza gider mi" dedim ama bu arada kartı alınan çocuk ağzını açmıyor ben konuşurken.neyse adam vermedi.ben sinir oldum.durdurun hemen şu otobüsü diye bağırdım.herkes şok geçirdi.biz indik.çocuk otobüste kaldı ve eve yürüye yürüye öğlen sıcağında yarım saatte gittik.sonra da gün boyu ne kadar enayi olduğumuzu inmemizin şoförün hiç de umrunda olmadığını fark edip sinir olduk durduk smiliyface smiliyface |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma Alıntı:
|
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma ben polisimm . işimmde bazen çok haksızlık oluuyor . amirler bizi ezmeye sinndirip koyun yapmaya çalışııyor . ama bazı arkadaşlarımız parlıyor. işte o arkadaşlara kimsenin sesi cıkmıyor. adam hakkını savunuyooorrr beee yaaaaav |
Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma PEKİ BU NE?? oğlüm anasınıfına gidiyor ve bende bir etkinlik katılımı için ordaydım-sınıftaydım- haftada 1 gün stajer öğretmen başlamış bu hafta...öğretmenbimiz dışarda ve ben sınıftayım stajer çocuklara birşeyler-hayvanları -anlatıyor. çocuklar 24 kişi ve haliyle bağrış çağrış bir sınıf.. stajer bağırıyr çağırıyor boş bir disiplin içinde...sanki lise öğrencilerine ders anlatıyor...çocuklardan biri kalktı yerinden ve su matarasına yöneldi içmel için... hemen bir duraklatma "izin istedin mi ??geç yerine ,,ders bitimine kadar su yok" anam beynimden vuruldum. çocukcağız oturdu ürkek ürkek 2 dk sonra "ama susadım "diyiverdi.." ders bitene kadar su yok" dedi öğretmen namzeti...topuklarını yere vura vura susuuuunnn diye bağırmalar... ters ters bakmalar ... nutkum tutuldu ve kendimi attım dışarı öğretmenimize anlatabildim durumu ... ama benim içimi kemiren şey şu anda şu...neden anında müdahale etmedim ya da ne yapabilirdim...üff aklıma geldikçe sinir oluyorum...yada ben o anda müdahale etseydim benden sonra ne değişecekti ..tabiiki hiç bişey ....çocuklarımızı nasıl eğitimcilerin eline bırakıyoruz heyhattttt drive45 |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 12:44 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.