![]() |
Alkol reklamı içki müptelası yapıyor Connecticut Üniversitesi araştırmacıları, 15-26 yaş grubundaki gençleri kapsayan araştırmada, her ay yeni bir alkol reklamını müteakip, tüketilen alkol miktarının yüzde 1 oranında arttığına tanık oldular. Araştırmada ayrıca, belli bir medya pazarında alkol reklamına harcanan her ilave bir dolara karşılık, araştırmaya katılan gençlerin her ay yüzde 3 oranında daha fazla içki tükettikleri tespit edildi. Araştırmayı kaleme alan Leslie Snyder, elde ettikleri sonuçların, alkol sanayiinin "yalnızca yetişkinlerin alkol reklamlarına kulak verdiği" yolundaki iddialarının doğru olmadığını gösterdiğini belirtti. Televizyon, radyo, dergi ve panolardaki alkol reklamlarının etkisinin ölçüldüğü araştırma, reklamların sadece yetişkinleri etkilediği ve "en iyi ihtimalle insanları sadece marka değiştirmeye ittiği" iddialarını boşa çıkardı. Kaynak : Bayposta.com |
WEZ Format +3. Şuan Saat: 08:28 AM. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.