Tekil Mesaj gösterimi
Alt 20-08-2007, 12:05 PM   #35 (permalink)
uzunoğlu
Çevirmen
 
Üyelik tarihi: Aug 2007
Mesajlar: 52
Tesekkür: 0
16 Mesajinıza toplam 75 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
uzunoğlu is an unknown quantity at this point
Standart Ynt: Assertive(Hakkını Savunan)Olma

bu konuda benim de o kadar deneyimim oldu ki nerden başlasam
geçenlerde halam bir fırın almıştı 2 hafta kullanmış memnun kalmamış aldığı yere gitmiş adam da daha üst modelini alsaydınız diye çemkirmiş.o da kaderine razı olmuş bir bakıma.bana anlattı.ben de ailenin tüketici hattı olduğum için hemen arçelik'e 1 sf mail attım.kibar bir dille argeye ne kadar önem verildiğini bildiğimi ama neden aynı önemin satış sonrası desteğe verilmediğini,her zman kullandığımız bu markanın artık evimize giremeyeceğini uygun bir dille anlattım.
Ertesi sabah 10 da halama istanbul bölge müdürlüğünden bir telefon geldi.özür dilediler ve dilersek yenisi ile değiştirilebileceğini ya da para iadesi olabileceğini dile getirdiler.öğleden sonra eve teknik ekip geldi fırını kontrol ettiler ve bir sorun saptamadılar. buna rağmen fırını o gün iade ettik ve parasını aldık.harika bir deneyimdi
uzunoğlu isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla