Konu: SINAV
Tekil Mesaj gösterimi
Alt 14-08-2009, 11:35 AM   #1 (permalink)
serpil22
Yüzbaşı
 
serpil22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Apr 2008
Mesajlar: 820
Tesekkür: 8,267
708 Mesajinıza toplam 7,105 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
serpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond reputeserpil22 has a reputation beyond repute
Standart SINAV

Sınav

“Sınav” terimi Neo-spiritüalist görüşle,”insan ruhunun tekamülü
için,geçmişteki hatalarını tekrarlamama kudretini gösterebilmesi
için ve bunun ölçülmesi için,geçmişteki hareketlerinin İlahi İrade
Yasaları gereklerince belirlenen sonuçlarına göre, Yüksek İdare
Mekanizması tarafından planlanıp düzenlenen, insanın karşısına
çıkarılan olaylar” olarak tanımlanabilir.

Tanımından da anlaşılacağı gibi, sınav niteliği taşıyan her olay ya
da olaylar dizisi kişinin hem geçmişiyle(şimdiki yaşamıyla ve geçmiş
reenkarnasyonlarıyla) ilgilidir, hem de geleceğini
ilgilendirmektedir. Çünkü sınav niteliği taşıyan her olay ya da
olaylar dizisi geçmişte yaptığı hareketlerin bir sonucu olarak
karşısına çıkmakta olup, sınavda başarılı olup olamaması da
mukadderatının belirlenmesinde bir etken olmaktadır (Bir sınavda
başarılı olamayan kimse kendisine aynı sınavla bir kez daha
karşılaşmak mukadderatını hazırlamış demektir ) . Konu bir örnekle
sanırım daha açık ve anlaşılır olacaktır: Gittikçe zorlaşan yaşam
koşullarının baskısına dayanamayıp ......r eden, böylece bir yasanın
gereğine aykırı hareket ederek bu önemli sınavını başaramamış bir
kimseyi ele alalım: Kurtuluşu kaçmakta (-ki bu hareketiyle
ıstıraplardan kaçacağını sanan bu kişi spatyumda tadacağı
��st��rapların,vicdan azabının derecesini bilebilseydi, dünyada
kalmayı yeğlerdi-) gören bu kişi geçmiş yaşamında (önceki
reenkarnasyonunda) da aynı hatayı yapmış olduğundan, yaşam
koşullarının gitgide zorlaşacağı bir yaşam plan��yla doğmak
zorundaydı. Fakat şimdiki yaşamının sınavında da başarılı olamamış
olduğundan, bir sonraki yaşamında da aynı sınavla karşılaşacaktır.
Bu, her türlü zorluğa rağmen kendini öldürmeme kudretini
gösterebilmesine dek sürecektir.

Dünya gezegeni okulunda sınavlar varlıkların kudret ve ihtiyaç
derecelerine göre, gruplara ayrılarak “sınıflar”a ayrılır. Dünya
denilen bu okula burayı bitirmek üzere gelen her varlık da bu okulun
tüm sınıflarından sırasıyla geçmek ve en azından temel derslerinin
sınavlarından başarıyla geçmek zorundadır. İşte bu bak��mdan, Yüksek
İdare Mekanizması’nın insanların tekamül durumlarını ölçme
yöntemlerinden biri olan sınavlar , aynı zamanda, insanlar açısından
da, herhangi bir dersi öğrenmiş olup olmadıklarını Yüksek İdare
Mekanizması Hiyerarşisine kanıtlama olanaklarıdır. Kimsenin kimseyi
cezalandırmadığı kainatta, sınavında başarılı olamayan hiçbir
varlığa da hiç kimse .ceza vermez. Fakat insan, sınavlarında
başarısız oldukça yolunu uzatmakta, başarılı oldukça yolunu
kısaltmaktadır Dağın zirvesine kimileri kestirmeden
gitmekte,kimileri de uzun yollardan dolana dolana gitmektedir.“Dünya
gezegeni okulu”nda kimi çalışkan öğrenciler sınıflarını birkaç
reenkarnasyonda “teşekkür” alarak geçmekte ,kimi haylaz,tembel
öğrenciler ise her sınıfı 10’larca reenkarnasyonda zar zor
geçebilmektedir.

Kimileri karşısına çıkan sınav niteliği taşıyan bir olayın sınav
olduğunu anlamamakta ve sınavı başaramamakta, kimileri o olayın
sınav olduğunu anlamamakla birlikte sınavda başarılı olmakta,
kimileri o olayın sınav olduğunu anladığı halde sınavı
başaramamakta, kimileri ise karşısına çıkan her olayın muhakkak bir
sınav olmayabileceğini bilmekle birlikte, bir sınav olabileceği
olasılığını gözönünde bulundurarak sınavlarında genellikle başar��lı
olmaktadır.

Sınav niteliği taşıyan olayların Yüksek İdare Mekanizması tarafından
yer ,zaman ve koşullar gözönünde bulundurularak düzenlenmesi
sayesinde,sınavı geçirecek varlıklarla sınava konu olacak varlıklar,
en ufak bir adaletsizliğe meydan verilmeden karşı karşıya
getirilirler; öyle ki, bir varlığın bir başka varlıkla sınanması
olayında, sınavı geçiren varl��ğın iradesini özgürce kullanması ve
başarılı olup olmaması, sınava konu olan varlığın tekamülüne aykırı
ya da mukadderatı dışında bir müdahale oluşturmaz. Bu konuda
verilecek şu üç örnek sanırım konunun daha iyi anlaşılmasını
sağlayacaktır:

1- Bir doktorun hastahanede yatan,ölümü yaklaşmış hastasının sağlık
durumunu her gün belirli saatlerde kontrol etmesi gerekmektedir.
Saati geldiği halde o doktor, hastasını kontrol edeceğine tavla
oynamaya devam eder. Uzun süredir yenemediği rakibine karşı bu kez
avantajlı durumdadır, oyunu bitmeden yerinden kalkmaya hiç niyeti
yoktur. Bir süre sonra oyunu biter, hastayı kontrole gider. Hasta
gerekli kontrol gereken zamanda yapılmadığı ve zamanında müdahale
edilemediği için ölmüştür. Hasta gerekli kontrol yapılsa ve müdahale
edilse de, o gün yine, biraz geç de olsa, ölecekti. Fakat onun zaten
o gün ölecek olması o doktorun hatasını ilahi yasalar bakımından
hafifletmez. Böylece ölecek olan kişi doktora bir sınav olanağı
sağlamış,doktor ise sınavda başarılı olamamıştır. Fakat bu arada,
doktorun özgür iradesiyle yapmış olduğu hata öteki varlığın
tekamülüne aykırı veya mukadderatı dışında bir müdahale
oluşturmamıştır.

2-İri olmasına güvenerek sürekli insanları iten kakan, hakaret ve
küfür eden bir insanı ele alalım. Dayak yemesi mukadder olmuştur.
İçi tıka basa dolu bir otobüste doğu savaş sanatlarında kara kuşak
sahibi olan ve bir sınav geçirmesi gereken birine kabaca ”amma
yapıştın be, açılsana ulan” diye bağırarak onu eliyle iter. Oysa
zaten sıkış sıkış otobüste öteki kişi ileri gidecek ve ona yer
açacak durumda değildir. Kendisini iten kimsenin bela aradığını ve
bunun kendisi için bir sınav olabileceğini anlayan müdrik(idrakli)
kimse, haklı olduğu ve onu dövebileceği halde sesini çıkartmaz ve
ona karşılık vermez. Beş dakika sonra aynı adam bu kez ufak tefek
yapılı başka bir kimseye benzer bir davranışta bulunur. Fakat bu
ikinci kişinin bela arayan adamdan daha iri bir arkadaşı aynı
otobüste bulunmaktadır ve çıkan tartışma sonucu bela arayan adam
ondan dayak yer.. Bela arayan adamın o sıralar dayak yemesi zaten
mukadder hale gelmişti. Fakat o bu kaçınılmaz akibetini yaşarken
diğer insanlara sınav oluşturacaktı. Nitekim sataştığı birinci kişi
onu dövmeyerek sınavını başarmıştır.

3-Aklı eren bir çocuk çok miyavladığı için yaralı bir kediyi
öldürmüştür. Çocuk kediyi boğmakla eprövünde yanlış bir adım
atmıştır,öldürmeseydi doğru adım atmış olurdu. Aslında önüne çıkan
kedinin o tarihte öleceği zaten belirlenmiş, kesinleşmişti. Çocuğun
da o kediyle karşılaşması kesinleşmişti (mukadder hale
gelmişti).Fakat kedinin o çocuk tarafından öldürülmesi mukadder
değildi. Yani çocuk kediyi öldürmese de, o kedi şu ya da bu sebeple
(frene basmayan zalim bir şoförün aldırmaz tutumu yüzünden bir araba
lastiği altında ezilerek veya bir köpek tarafından parçalanarak vs.)
o gün ölecekti. Çocuk sınavını başarsaydı, o kediyle bu kez belki
bir şoför sınanacaktı. Kediyi öldürüp öldürmeme sınavıyla karşılaşan
herkes sınavında başarılı olup kimse kediyi öldürmese de, yaralı
kedi zaten o gün eceliyle ölecekti....


ALINTI..

 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

__________________
Bulutlar ağlamasa yeşillikler nasıl güler?
serpil22 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla