Cevap: iki noktacınız geldiiiii.... Çok ısrar ettiniz arkadaşlar:))
Müşterilerimi daha aktif duruma getirmek için uyguladığım bir yöntem bu..Benden satın alırlar ama arayıp iyidir ya da kötüdür diye bir geri bildirimde bulunmazlar..Yapanlar varsa da çok azınlıktadır..Takip gerektiren ürünler sattığım için, sürekli benim onları aramam da bana biraz maliyetli oluyor..
İki nokta derken sanırım daha çok imgeleme yapıyorum ben..Bir yerden bir yere parmağımızla yapışkan bir nokta belirlemeyi yapamıyorum..Buna gerek de duymuyorum..Olduğum hali kabullenip,olması gereken durumu hayal edince -ki,burada ciddi konsantrasyon gerekiyor-olay çözülüyor zaten..
Müşterimin beni aradığını imgeliyorum..Telefondaki ses tonu,konuşma metni,hatta mimiklere kadar düşünüyorum..Aradan çok zaman geçmiyor,telefonum çalmaya başlıyor..Geçen akşam 5 sene önceki müşterime odaklandım ve ertesi sabah beni aradı..Bu konuda kendimi daha da geliştirmeye çalışıyorum.. |