bu konuyla ilgili ben de bildiğim birşeyi paylaşayım.Bunun sinemada bir örneği var.Gizli reklam derler ve iletişim fakültelerinde de öğrencilere en azından ne olduğu
anlatılır.Sinemada bir saniye 25 kareden oluşur ve bunların her birine frame adı verilir.Bu frame lerle çeşitli oynamalar yapılarak( ne olduğunu nasıl olduğunu açıklamayayım
) telkine benzer bir uygulama yapılır.Örneğin bir çöl sahnesinde buz gibi bir cola görüntüsü koyulur filmin içine.gözümüzün görmeyeceği kadar kısa ama bilincaltının algılayacağı kadar uzun bir görüntüdür bu ve saniyenin 100 de birleriyle ölçülür.kişiye susatma ve o içeceği alma hissi uyandırır.tabii bizim bu telkinlerde olduğu gibi etkili olması için çeşitli yöntemleri vardır.Sprite bunu yaptığını itiraf etti.Ama artık yapmıyomuş :) öyle söylüyolar.artık açık açık telkinleri reklamlarda yüksek sesle kullanıyolar.İtirazı olan??
gibi...