Alıntı:
çizelgE Nickli Üyeden Alıntı
evet bunu bir yerde okumustum ama anlayamadıgım ne elde ediyolar.bi ürünün reklamını yaptıkları zaman anlarız ki ürüne talebi arttırmak para kazanmak, ya da kendi düşüncelerini insanlara empoze edenler de var ama bu konudaki amaçlarını çözemedim ne istiyolar insanlardan özellikle çocuklardan... |
Elde ettikleri şey çok basit.Daha fazla kazanç.Diğer markalar arasından sıyrılma.Etik önemli değil.Para kazanmak için her yol mübah!!
A.Ş. İzgören kitapta şundan bahsediyo. Bildiğimiz 3 farklı içecek markası.Ben şuan adladını zikretmiyorum ürünler birbirinin hemen hemen aynı.Bir kişinin önüne üçünü koysanız belkide içtiğinde tadlarını ayırt edemez ama sorduğunuzda ben şunu daha çok seviyorum der.Nedenini bilmez ama daha çok seiyodur.Çünki bilinç altına atılmış bazı tohumlar vardır.Kitabı gerçekten okumanızı öneririm.
Hani hep günde 2 kade şarabın kalbe iyi geldiğini söylerler.heryerde bundan bahsedilir.Zaten şarap başlı başına bir kültürdür öyle değilmi?Neden?Çünki öyle empoze edildi.
Kitabın bir kısmını alıntılayarak yazmak istiyorum(umarım sürekli kitaptan bahsettiğim için canınız sıkılmıyodur.Kitabın satılmasından bir kazanç sağlıyor değilim.Niyetim sadece bilnç altımıza atılan zaratlı tohumarın herkes tarafından farkedilmesi.)
"Geçenlerde cankuş bir arkadaşım geldi,tam bir "gusto"dur.Şarap üzerine konuşur,anlatır,takip eder."Ağabey evde şarap yapıyorum"dedi."Hayırlı olsun senin evden çok hayırlı evlat çıkar oğlum"dedim.Gülüştük.Gittim,içeriden litresi 2 ytl ye satılan %100 üzüm suyundan iki bardağa koydum.İçtik."Nasıl?","Harika","Ağabey,bir şey soracağım dedim."Herhangi bir şarabınşu üzüm suyundan lezzetli olma ihtimali var mı?"Durdu."Harbiden yok!"dedi."Eee, niye şarap bukadar konuşuluyor?Gustolar,dergiler,köşeyazıları?"Benim aslan dostum "Ağabey şarap bir kültürdür,tutkudur" falan diye anlatmaya başladı;ama kafası karıştı.Bize içirdikleri şey kesinlikle ve kesinlikle üzüm suyundan lezzetsiz;ama hiçbir üzüm suyunu o fiyatlara satamazsınız.Tek neden bu."-alıntıdır. Kaynak:Eşikaltı Büyücüleri s:68
işte aslında içen herkes alkolün tadının çok ta iyi olmadığını bilir ama pazarlama sektörü aslında sadece içki satmaz.o içkiyle satıkları şey sosyalleşmek ve sekse ulaşma dır.
Kitapta şu an o bölümü bulamadım ama Bir doktor(adınıda hatırlayamıyorum) "Günde iki bardak şarap içmek karaciğeri çürütür oysa üzm suyu hem kalbe hemde karaciğere fayda sağlar"
Yani şarapla kalbe fayda sğlarken karaciğere hasar vermenin bi anlamı yok.Tam anlamıyla kaş yaparken göz çıkarma.
konuyu biraz dağıtım ama bu konunun çok etkisi altındayım şu sıralar herkese anlatmak geliyo içimden.Örekler çok çok fazla...
Ve son olarka çocuklardn ne mi istiyolar.Onlar bu günün çocukları yarının ise potansiyel müşterileri...Yoksa ne gibi kötü(!) niyetleri olabilir ki?!