Tekil Mesaj gösterimi
Alt 18-10-2010, 04:58 PM   #72 (permalink)
Işıldayan Safir
Administrators
Zerynthia
 
Işıldayan Safir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Mar 2009
Bulunduğu yer: Mutlulukya
Mesajlar: 5,993
Tesekkür: 49,758
6,229 Mesajinıza toplam 25,545 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
Işıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond reputeIşıldayan Safir has a reputation beyond repute
Standart Cevap: Bir Dakika Hayatınızı Değiştirebilir.



Anlamanın Sırrı

1940’lı yılların sonuydu. Eastern Havayolları’nın başkanı, Eddie Rickenbacker, müşterilerin bagajlarının sürekli hasar görmesiyle ve muamelenin kötü olmasıyla ilgili sıklıkla gelen şikayetlere bir son vermeye çalışıyordu. Denediği hiçbir şeyin işe yaramadığını görünce, en sonunda radikal bir uygulama yapmaya karar verdi.

Yönetim kurulu üyelerini Miami’ye özel bir toplantı için çağırdı. Eastern Havayolları’nın tüm yönetim kurulu üyeleri Miami’ye uçtu ve uçuş personeli tarafından her birinin bavullarının otellerine kadar teslim edileceği söylendi. Fakat Rickenbacker bavulların o gece teslim edilmemesini emretti.

Yaz mevsimiydi. Miami’de hava çok sıcak ve nemliydi ve yönetim kurulu üyelerinin kaldığı otelin havalandırma sistemi yoktu. Ertesi gün sabah yapılan toplantıya, hepsi tıraşsız, banyo yapmamış bir halde ve kirli kıyafetlerle geldiler.

Toplantı sona erdi, fakat o gün de bavullardan hiçbir haber yoktu. Ama gece yarısı saat tam 03:00’de Rickenbacker, kapıların gümbür gümbür çalınıp bavulların sahiplerine teslim edilmesini sağladı.

Ertesi günkü toplantıda Rickenbacker’ın ilk sözü şu oldu: “şimdi artık bir müşterinin bavullarına kötü muamele yapıldığında neler hissedebileceğini anladığınızı sanıyorum.” Rickenbacker, şirket yöneticilerinin, müşterilerle empati kurmadıkça bu sorunu çözemeyeceklerini anlamış ve bu sebeple böyle bir yol seçmişti.

Aynı şey bizim için de geçerlidir. Karşımızdaki insanların sorunlarını anlayamadığımız sürece, hiçbir zaman iş hayatımızda ve ilişkilerimizde başarılı olamayız. Ve birini en iyi, ancak kendimizi onun yerine koyarak anlayabiliriz. Eşler, anne-baba ve çocuklar, dostlar, iş arkadaşları ve ortaklar karşılarındaki insanın hissettiklerini anlayabilmek için zaman ayırdıklarında, eminim ki dünya yaşamak için çok daha harika bir yer olacaktır. Bence herkes öncelikle bunu başarabilmek için çabalamalıdır.

__________________
Işıldayan Safir isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla