Tekil Mesaj gösterimi
Alt 21-12-2008, 10:03 PM   #28 (permalink)
perilice58
Üsteğmen
 
perilice58 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Sep 2008
Mesajlar: 317
Tesekkür: 488
259 Mesajinıza toplam 1,226 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
perilice58 will become famous soon enoughperilice58 will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
SinanATASOY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Periliçe ben şu yukardan çekiş olayını anlamadım, hadi onu anlamış varsaysak bile bi aracın takla atmasının çekişle ne ilgisi var onu hiç anlayamadım.. Aydınlatabilirsen sevinirim..

Hangi aracın içinde olmak isteyip istemediğinizin cevabını da en güzel şekilde Euro NCAP - For safer cars | HOME bu siteden araştırabilirsiniz..

ay afedersin önden çekişlidide o oğün yorgunluktan yanlış yazmışım opellerin kazalarının çoğu takla atma ile gerçekleşiyor onun sebebide tavanın yüksek oluşundan kaynaklanıyor

fiat ve toyotonun içinde olmam derken bu araçlarda kazalarda nedense kabartosı diğerlerine nazaran daha çabuk eğiliyor önden vurduğu zamanda motorları kullanılmaz hale geliyor....

Ben bunları yazarken karşılaştığım olaylara ve araştırmlara göre yazdım çünkü sigortacı olduğumiçin kaza olayları ile çok karşılaşıyorum opelinde kazalarının % 80 oranında takla ile olduğunuda babamın aracı kaza yaptığı zaman öğrendik.... Benim bildiklerim bu kadar ....
__________________
Meğer dilimdeki ve beynimdeki en güzel kelime senin adınmış sana her sesleneşimde ya acım dinmiyor ya sevgim coşuyor...
perilice58 isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla