merhaba ben aranıza yeni katıldım.insan düşüncelerinin bu kadar etkili olduğunu düşünmemiştim.ama şöyle bir düşününce insanın düşünceleri ne kadar kötümserse moralide okadar bozuk oluyor.bende artık olumlu düşünmeyi öğrenerek hayata merhaba demek istiyorum.bu anlamda umarım bende olumlamalarımdan mutluluk duyarım
