21-10-2009, 11:10 AM
|
#1 (permalink)
|
Albay
Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 432,578
Tesekkür: 0
429 Mesajinıza toplam 518 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
| Telefonla randevu hastanın cebini yaktı
Hastanelerin randevu sistemini GSM operatörleri üzerinden sağlaması mağduriyetlere sebep oluyor. Meşgule düşen çağrı cihazları telefon faturalarını kabartırken, mağdur hastalar dava açmaya hazırlanıyor.
Hastaların tedavi hizmetlerine rahat ulaşması için getirilen 'randevu sistemi', sağladığı büyük kolaylığın yanında mağduriyetleri de beraberinde getiriyor. İnternetten ve telefon aracılığıyla bir türlü randevu alamayan vatandaşlar bu yetmiyormuş gibi yüksek telefon faturaları ödemek zorunda kalıyor. Mağdurlar çareyi, uzun kuyruklarda beklemeyi göze alarak hastaneye gitmekte buluyor. Telefonla müracaatlarda yaşanan en büyük sıkıntı, meşgul çalan çağrı merkezleri. Cep telefonu operatörünün kurduğu randevu sistemlerindeki artı ücretlendirme ise diğer bir sorun. Bir operatörden söz konusu GSM şirketini kullanan hastane arandığında, normal konuşmada olduğu gibi fazla ücretlendirme yapılıyor. çoğu zaman ilk aramada randevu alınamadığı için ikinci arama gerekiyor ve giden kontör sayısı üçe katlanıyor. Benzer mağduriyeti yaşayan Ayhan Yaprak isimli vatandaş, mahkemeye gitmeye hazırlanıyor. Yaprak, kırık ayağını muayene ettirmek için telefonla, kısa mesajla ve internet yoluyla randevu alma yöntemlerini deneyip cevap alamadığını ileri sürüyor. Artan şikayetler üzerine harekete geçen Sağlık Bakanlığı, Türkiye genelini kapsayacak tek bir randevu sistemi oluşturmaya hazırlanıyor. Tüketiciler Birliği, konu ile ilgili mağduriyetlerin arttığına dikkat çekerek, randevu için ortak bir standardın be-lirlenmesi teklifinde bulunuyor. Hastanelerdeki kuyruk çilesini bitirmek için başlatılan telefonla randevu sistemi vatandaşları adeta 'hasta' ediyor. Telefonla randevu almak isteyen vatandaş muhatap bulamıyor. Uzun süre meşgul çalan randevu telefonları faturalara yüksek rakamlar olarak yansıyor. Mağdur hasta sayısı ise her geçen gün artıyor. Ayağının kırılmasının ardından Lütfi Kırdar Kartal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nden randevu almak isteyen işçi Ayhan Yaprak, karşılaştığı sorunlar üzerine Sağlık Bakanlığı'na şikayette bulundu. Yaprak, yaşadığı sorunları şöyle anlatıyor: Vodafone ile anlaşan hastane, broşür bastırmış. Broşürde 'Her arama için bağlı bulunduğunuz tarifenin Vodafone yönü ücretlendirmesi geçerli olacaktır' bilgisi verilmiş. Ben de aynı operatörden hastaneyi arayarak randevu talebinde bulundum. Ve konuşmam iki dakika sürdü. Bu görüşmem 20 kontöre mal oldu. Lütfi Kırdar Eğitim ve Araştırma Hastanesi Müdür Yardımcısı Mustafa Işık, benzeri rahatsızlıkların kendilerine de geldiğini belirtti. Randevu sistemine bağlı şikayetler Tüketiciler Birliği'ne yapılan başvurular arasında da başı çekiyor. Konuyu gündemine alan sivil toplum kuruluşları, hastalar, ikinci defa hasta ediliyor tespitinde bulunuyor. Tüketiciler Birliği Hukuk Komitesi Başkanı Ahmet Güler, sağlık kuruluşlarındaki randevu kaynaklı şikayetlerin giderek arttığını ifade etti. Güler, hastanelerdeki randevu sisteminin yeniden düzenlenmesi gerektiğini söyledi. Tek randevu sistemine geçilecek Hastaların yaşadığı sıkıntıları dikkate alan Sağlık Bakanlığı, Türkiye genelini kapsayacak tek bir randevu sistemine geçiyor. Bu ay içinde ihalesi yapılacak sistemde üç haneli rakam yer alacak. Randevu geri bildirim ve iptallerinde kısa mesaj kullanılacak. İlk etapta dört bölgeye ayrılan ülke genelindeki hastanelerde randevuyu canlı operatörler verecek. Sağlık Bakanlığı Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Nihat Akpınar, Hiç kimsenin randevu sistemi olmayacak. Bakanlığın kuracağı sistemle Erzurum'da oturan bir kişi İstanbul'daki hastaneden muayene randevusu alacak. Yüksek ücretlendirmeler de bitecek. diye konuştu. Kaynak: Hasan Bozkurt - Zaman Gazetesi Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir? Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz. Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım? Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.
25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz. |
Offline
| |