| ||||||||||
|
Serbest Kürsü ve Sözlük 2005 almanya gp Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız mclaren-mercedes taraftarlarının ''kimi raikkonen yarıştan önce motor değiştirmek zorunda kalmasın'' diye dua ettiği yarış. 2005 formula 1 takviminin 12. yarışı. hockenheim f1 pistinin yenilenmesinden sonraki 4. yarış. haftasonu öncesi yapılan tahminlere bakıldığında mclaren'in kesin favori olduğu, renault'nun ise rakibine az ...
ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Sözlük telkin cd indir izle İstanbul Sözlük nerededir kimdir Sözlük çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Sözlük hipnoz Sözlük olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Sözlük hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Sözlük kuantum düşünce kitap haberi
![]() |
![]() ![]() | LinkBack | Seçenekler | Stil |
![]() | #1 (permalink) |
Albay ![]() Üyelik tarihi: Dec 2008
Mesajlar: 432,578
Tesekkür: 0
429 Mesajinıza toplam 518 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
![]() | ![]() mclaren-mercedes taraftarlarının ''kimi raikkonen yarıştan önce motor değiştirmek zorunda kalmasın'' diye dua ettiği yarış. 2005 formula 1 takviminin 12. yarışı. hockenheim f1 pistinin yenilenmesinden sonraki 4. yarış. haftasonu öncesi yapılan tahminlere bakıldığında mclaren'in kesin favori olduğu, renault'nun ise rakibine az puan kaybetmeye çalışacağı görülüyordu. ferrari f2005 üzerinde yeni bir aerodinamik paket hazırlamıştı ama buna rağmen iyimser tahmin yapmaktan çekiniyorlardı. bar ise jenson button'la podyumu zorlamaya devam edip, gelecekteki birinciliklere temel hazırlamak niyetindeydi. williams'ta ise sanki işler biraz yoluna girmiş, sorunlar anlaşılmış, geriye değil ileriye doğru adımlar atılmaya başlanmış gibiydi. sauber, otomobilin gelişimi konusunda iddialıydı. minardi'de ise diğer takımların aksine otomobilde değil pilot ikilisinde bir değişim vardı. patrick friesacher'in sponsorları minardi'ye ödenecek parayı bulamayınca bir süredir bu anı bekleyen hollandalı robert doornbos sezonun geri kalanı için bu takımla anlaştı. bu, doornbos'un kariyerinin ilk formula 1 yarışı olması yanında minardi takımında artık iki hollandalı pilotun* yer alması çok ilginç bir durum. genelde böyle bir olayla karşılaşmayız çünkü özellikle büyük takımlar markalarının uluslararası ününe zarar vermemek için aynı ülkeden iki pilotu tercih etmezler ama minardi böylesine bir düşünceye girmez, para kimdeyse ona otomobili teslim ederler. aslında hollandalı izleyicilerin minardi'ye destek verecekleri düşünülebilir ama hollanda'da çok daha gelişmiş bir yarış kültürü var ve onlar minardi'nin sırf ekonomik kriterlerle iki hollandalı'yı biraraya getirdiğinin bilincindedirler. onların daha çok ilgileneceği sanıyorum hollanda'nın en üst düzeydeki bu iki pilotunun kendi arasındaki rekabeti olacaktır. almanya grand prix'siyle ilgili bir diğer tahmin de sıcaklıkların düşük olması ve özellikle pazar günü beklenen yağmurdu. bu durum en çok ferrari ve bridgestone'a yarayacak, en çok da renault'nun hızına darbe indirecekti. aslında bu iki takım arasında bu yılki beklenmedik farkı yine bu yılki beklenmedik yüksek sıcaklıklara ve yağmursuz yarışlara bağlayabiliriz. cuma antrenmanlarında takımlar yağmur bekledikleri için işlerini çabuk tuttular ve daha ilk seansta fazla sayıda tur atıldı. bu düşük sıcaklıklarda ferrari'nin performansta mclaren ve renault'ya yaklaşması beklenirdi ama daha ilk seanstan itibaren böylesine kısa bir turda bile mclaren'den 1 saniye, bazen 2 saniye geride kalmaları aradaki farkın bu küçük hava değişiklikleriyle kapanmayacağının göstergesiydi. aslında renault pilotları bile bu düşük sıcaklıklarda çok zorlandıklarını, fren noktalarında yol tutuşun çok düşük kaldığını söylüyorlardı. gerçekten de attıkları turlar izlendiğinde diğer bütün otomobillerin belli noktalarda freni kaçırdıkları, lastikleri kilitledikleri ve apeksi kaçırdıkları görülürken pistteki yol tutuşun en kötü olduğu anlarda bile mclaren pilotları ideal çizgiyi hiç zorlanmadan kullanıyorlardı. diğerleri dengeyi ayarlarken mclaren daha da hızlanmaya çalışıyordu. sıralama turlarına gelindiğinde beklenen mclaren'in ilk iki sırayı alması, renault'nun da ikinci sırada iki pilotla yer almaya çalışmasıydı. çünkü renault'nun arkasında onları zorlayabilecek bir otomobil bulmak zor, ferrari'nin kendi çalışanları bile o seviyeye gelmelerini beklemiyor, bar her pistte iddialı değil, toyota ve williams da düşüşte. ilk çıkan dört pilot arasında en şaşırtıcı nokta minardi'nin iki pilotunun da jordan'lardan çok daha üstün olmasıydı. monaco*'da bunu yapmaları o kadar da sürpriz değil ama otomobilin bu kadar önem kazandığı pistlerden birinde olması çok ilginç. beşinci çıkan takuma sato'nun pistin tam olarak hızlanmadığı bir andaki müthiş zamanı jenson button'dan gelecek bir sürprizin işaretçisiydi. jacques villeneuve her zamanki gibi peter sauber'i kahretti, en az iki noktada lastikleri kilitledi. red bull'lar antrenmanlardaki etkileyici hızlarına ulaşamadılar ama yine de yarış için iyi sayılabilecek start pozisyonları elde ettiler. williams'lar büyük ihtimalle 3 pit stop stratejisi sayesinde hafif otomobilleriyle 6 ve 7. cepleri aldılar. özellikle mark webber'in son sektörü oldukça etkileyiciydi ama tabi ki williams'ın ne kadar toparlanabildiğini ancak yarışta görebileceğiz. toyota'da jarno trulli her zamanki sıralama turları patlamasından uzaktı, ralf schumacher ise takım arkadaşına önceki yarışlara göre zaman olarak daha yakın olsa da aralarına iki red bull girmesi onun için büyük bir problem. toyota'nın bu performans düşüklüğünü neye bağlayabiliriz bilemiyorum. ferrari'de rubens barrichello ve michael schumacher'in farklı stratejileri tercih etmiş olması tahmin ediliyor ama ne olursa olsun aradaki fark 1.2 saniye olmamalıydı. schumi kendi ülkesinde çantadan 0.3-0.4 saniye ekstra zaman çıkardı bana göre. rubens ise en azından sauber'lerin önünde yer alabilirdi, sanıyorum onun için iki pit stop tercihi yarışta büyük sorunlar çıkaracak. schumi ise eğer startta williams'lara kaybetmezse önü açık ve ilk defa rahat bir yarış geçirebilir . aslında onun rakibi yine az yakıt aldığını tahmin ettiğim jenson button olacak. hele bir de renault ve mclaren'de bazı sorunlar yaşanırsa podyum bile görebilir. ama onun için en iyi hediye herhalde bu sezon hiç yüzünü göstermeyen yağmurun piste inmesi olacaktır, ne kadar yağarsa schumi'nin şansı o kadar artar. tabi bu konuda kendi üstün yeteneklerine olduğu kadar ferrari'nin stratejiyi değişen koşullara göre uygulama becerisine de güveniyor. renault'da bu sezon çoğunlukla görülen iki pilot farkı bu sefer yok. fernando alonso ve giancarlo fisichella'yı sadece 0.023 saniye ayırıyor. onlar amacına ulaştı ve iki pilotu da yanyana raikkonen ve mclaren'le savaşmaya hazır. mclaren'in son haftalardaki etkileyici performansı ve kimi raikkonen'in büyüleyici üstünlüğü göz önüne alındığında onlardan biraz daha fark bekliyordum. kimi piste çıktığında benim aklımdaki zaman 1.14.000'a yakındı ama o özellikle son virajdaki aşırı oversteer nedeniyle 0.3 saniye geride kaldı. bunu görünce juan pablo montoya'nın eşit şartlarda ilk defa pole position için bu kadar şanslı olduğunu düşündüm ki geçekleşmesi de çok yakındı ama montoya sanıyorum kerbe çarptığında, gazı kesip direksiyonu kırınca arkanın kayması sıkça görülen pilot hatalarından biriydi. aslında o virajı biraz daha temkinli alması gerekirdi ama böylesine bir fırsatı kullanmak için agresif sürmesi nedeniyle kimse onu suçlayamaz, zaten bu mclaren'in tarzı değil, onlar her zaman pilotlarının arkasındadır. sadece sorun şu ki, mclaren bu şanssızlık olmasa onlara en çok gereken şey olan dubleye ulaşabilir ve renault'dan maksimum puan çalabilirdi. raikkonen kalan yarışları kazanacak performansa zaten sahip, onun ihtiyacı olan kendisiyle alonso arasına girip puan farkı yaratacak diğer pilotların varlığı. montoya'nın arkadan start alıp öndeki bu şampiyonluk mücadelesine katılması, bir iki safety car müdahalesi ve hava koşullarının yardımı ihtimalleri dışında çok zor. renault'nun yapması gereken önlerindeki button'dan kurtulup iki pilotla podyumda yer almak, onların endişelenmesine gerek yok. yarışta izlenmesi gereken mücadelelere gelince, raikkonen - alonso, mclaren - renault savaşı önde yer alıyor. jenson button - michael schumacher ikilisinin de yarış sırasında birbirlerine yakın olacaklarını tahmin ediyorum. bunun dışında iki iddialı ve özel sayılabilecek takım red bull ve sauber'in kendi aralarındaki rekabeti de izlemeye değer. fernando alonso'nun yarışla beraber şampiyonluğu da büyük ihtimalle kazandığı grand prix. aslında ikisini de kendisi kazanmamıştır ama olsun puanlar ona yazılıyor. bütün yarışın en kritik anı kimi raikkonen'in yine motor problemi nedeniyle kenara çekmesidir. genele bakarsak çoğu beklenti gerçekleşti ama sürpriz sayılabilecek iyi ve kötü performanslar da olmadı değil. yarışın özetini yapacak olursak ilginç bir şekilde sezonun özetine ulaşmış oluyoruz bir anlamda: -mclaren'de hız var dayanıklılık yok -renault sakin ve akıllı -ferrari'de bridgestone hep sorun -williams istikrarsız -red bull ve sauber birbirlerinin rakipleri mclaren için söylenebilecek çok şey var ama nasıl ifade edilmeli? en başta bu yarış onlar için çok kolay olmalıydı, bu otomobil ve bu pilot kombinasyonuyla almanya'dan iki şampiyonanın da favorisi olarak çıkmalıydılar. olaylar bu hale nasıl geldi diye düşününce akla gelen tek şey mclaren'in yıllardır oturtamadığı profesyonellik anlayışı. en başarılı olmaları gereken yerlerde bile her zaman bir sorun çıkıyor. motorları mercedes'in sağlaması ve problemin motorda olması suçu mercedes'e atmak için yeterli neden değil. mclaren ile mercedes'in anlaşması sezonluk motor satın almak değil, beraber çalışmak ve komple bir takım olmak üzerinedir. yıllardır aynı hataları görenler için bu durumlar çok da sürpriz değil açıkçası, kim ne derse desin, mclaren uzun zamandır en hızlı otomobili üretmek konusundaki becerisini diğer taraflara taşıyamıyor. olaya raikkonen tarafından bakarsak, bütün bunlar şanssızlık olarak görünebilir ama diğer pilotlar nelerle uğraşıyor. bütün hafta sonu boyunca en hızlı olmanın keyfini sürmek onun için ne kadar şanssa yarışı tamamlayamamak da o kadar şanssızlık. hem hızlı olup hem de her yarışı tamamlamak için ferrari profesyonelliği gerekir. italyanların kaç yıldır küçümsenen başarılarından mclaren hala ders alamamış. juan pablo montoya'nın sıralama turlarındaki hatası, eğer onu elit pilotlar grubuna almayacaksak affedilebilir ama diğer durumda belki de en iyi olmanın kriteridir elinizdeki her şeyi zorlarken bile hata yapmamak. yarıştaki performansına gelirsek diyecek tek şey olağanüstü, kesinlikle pazar gününün yıldızıydı. hız ve zekanın birleşimiyle, tabi önünde çok güçlü rakipler olmamasının da avantajıyla ikinci sıraya ulaşmak görülmeye değerdi. özellikle ilk turda 8 rakibini geride bırakması ona çok şey kattı çünkü bir anda yarışın başında en yavaşların arkasında vakit kaybetmekten kurtuldu. ne zaman bir otomobil grubunun arkasına gelse aldığı fazla yakıtı düşünerek sakin davrandı, yakıt tüketimini kontrol etti. renault'da kutlama zamanı yaklaşıyor, ama yarışla ilgili akılda kalan bir şey yok. alonso dümdüz bir yarış çıkardı, mantıklı olanı yapıp raikkonen çıkana kadar ikinciliği kabullendi. giancarlo fisichella yine şanssız bir başlangıçla arkadan darbe aldı ama yine de dördüncü sıraya yükselmek onun için rahatlatıcı. ferrari için yarış çok iyi başlamıştı. michael schumacher'in hedefi olacağını tahmin ettiğim jenson button'ı daha startta geçmesi bir podyum işaretiydi ama yine lastikler sorun çıkardı. hockenheim f1 pistinde hızlı ve uzun virajlar yok, yani ön lastikleri aşındıracak özel bir neden yok. asıl yükü çeken, yavaş virajlardan sonra hızlanmalarda arka lastikler. schumacher'in özellikle sağ arka lastiğinin oluklarının kaybolması, ikinci virajın çıkışında çok zorlandıklarının bir kanıtı. rubens barrichello nedense otomobilde bir problem olduğu zaman ortalarda hiç görünmüyor. schumi lastik sorununun asıl payını alırken onun yine de beşinciliği kurtarması bence harika bir pilotaj örneği. onun yerinde başka birileri olsaydı vazgeçmek çok daha çekici bir seçenek olurdu. özellikle son turlarda düzlük sonunda fren noktasında fisichella'ya yaptığı müthiş bir defans numarası var ki, hani normalde geçişi engellemek için ne yapılır sorusuna cevaptır ama gerçekte o hızda ve öyle kuvvetli bir fren sırasında yapılamaz. bu hareket derslikti. aklınıza alonso'nun schumacher'i 2005 san marino gp'sinde arkada tutması gelebilir ama aynı şey değil. alonso'nun defansif müdahaleler yapmasına gerek yoktu, sadece kendi yoluna bakıp hata yapmaktan kaçınması yeterliydi. williams pilotlarının sıralama turları gösterisi beklediğim gibi gerçeği yansıtmıyordu. red bull ve sauber yine tahmin ettiğim gibi puan mücadelesine katıldılar ve ikisi de karlı çıktı. jacques villeneuve için ne söylenebilir bilmiyorum, bir pilotun başına bir yarışta bu kadar mı şanssızlık gelir? üç kazanın hiçbirinde kendisi tamamen suçlu değildi, hele monteiro'yla olanı. yarıştan sonra sakin açıklamalar yapmasını takdir etmek gerekir. bar takımında jenson button puan serisine podyumu da ekleyerek devam ediyor ve onlar için sezonun geri kalanında sadece gelişim beklenebilir. potansiyellerinin çok altındalar ve şu anda bulundukları karamsar durumdan daha kötüsüne varamazlar. yani tablo aslında iyimser denebilir. toyota'ya gelince jarno trulli'nin düşüşte olduğu ortada. yarışın başındaki kazayı saymasanız bile onu kötü anlamda etkileyen bir şeylerin varlığı anlaşılıyor. yine bir motivasyon düşüklüğü olabilir, sebebi de sezon başında podyuma oynayan toyota'nın rakiplerin toparlanması nedeniyle geride kalmasıdır herhalde. ralf schumacher'se trulli'nin sezon başındaki ezici üstünlüğünü psikolojik olarak üzerinden atmış ve kendi işine bakıyor. şu anda takımın birinci pilotluğu için kendini hissettirmeye başladı. minardi'de christijan albers'in bir toyota, bir sauber ve iki jordan'ın önünde yarışı bitirmesi gözlerden kaçmamalı. dikkatimi çeken nokta albers eğer bir pistte hızı yakalayabilirse beklenenden çok daha yukarılara çıkıyor, yoksa vasatı aşamıyor. parlayanlar: montoya, schumi , albers, coulthard sönenler: mercedes, bridgestone, barrichello, trulli ilginç bir telsiz diyaloğuna sahne olmuş yarış. david coulthard arkasındaki ralf schumacher'in baskısını bir süredir hissederken dc'nin yarış mühendisi telsizden ona zekice bir tavsiyede bulunur : ralf'ten uzaklaş david, ralf'ten uzaklaş. kısa bir sessizlikten sonra dc'den cevap gelir : teşekkürler, iyi fikir, hiç aklıma gelmemişti. Kaynak: İtüSözlük
Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz. Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir. |
![]() | ![]() |
![]() |
Bookmarks |
| |
Serbest Kürsü ve Sözlük 2005 almanya gp Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız mclaren-mercedes taraftarlarının ''kimi raikkonen yarıştan önce motor değiştirmek zorunda kalmasın'' diye dua ettiği yarış. 2005 formula 1 takviminin 12. yarışı. hockenheim f1 pistinin yenilenmesinden sonraki 4. yarış. haftasonu öncesi yapılan tahminlere bakıldığında mclaren'in kesin favori olduğu, renault'nun ise rakibine az ...
ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Sözlük telkin cd indir izle İstanbul Sözlük nerededir kimdir Sözlük çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Sözlük hipnoz Sözlük olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Sözlük hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Sözlük kuantum düşünce kitap haberi