Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak Satışa ilk olarak büyük bir şirkette (satış departmanı tamamiyle oturmuş ve kurumsallaşmış) başladım.Satışı satıcılığı ilk orada keşfetmiştim.Ve orada bize ilk öğretilen cümle bu sizin söylediğiniz cümledir.Müşteri her zaman haklı değildir.Evet sayın sebastin size tam ve kesin olarak katılıyorum.
Müşteri her zaman haklı değildir.Özellikle 80 yılların öncesindeki satış ve satıcılık anlayışında kalan ve 80 de Amerika nın öncülüğünde tüm dünyada yaşanan satış devrimi her konuda olduğu gibi ülkemize ancak (bazı gerçek anlamda kurumsallaşmayı başarmış büyük firmaların çabası sayesinde) yeni yeni ziyaret etmekte olduğu için , bu ve buna benzer sorunları hâlâ yaşamaya devam etmekteyiz. |