Geri git   Hayatimdegisti.com kişisel gelişim ritmotrans telkinli Cd'leri > Hayatım Değişti Klubü > Serbest Kürsü > Geliştiren Yazılar

Uyarılar

Müşterilerde Güven Uyandırmak

Serbest Kürsü ve Geliştiren Yazılar Müşterilerde Güven Uyandırmak Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Yeni satış modeline göre satış sürecinin %40' ı potansiyel müşteri ve müşterilerde güven uyandırmaya adanmıştır.Bir satıcının, güven temeli oluşturması için, Dolaylı çaba kuralını anlaması ve uygulaması, potansiyel müşteri ve müşterilerin derin bilinçaltındaki gereksinimlerini görmesi, satış görüşmesinde doğru soruları sorması ve ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Geliştiren Yazılar telkin cd indir izle İstanbul Geliştiren Yazılar nerededir kimdir Geliştiren Yazılar çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Geliştiren Yazılar hipnoz Geliştiren Yazılar olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Geliştiren Yazılar hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Geliştiren Yazılar kuantum düşünce kitap haberi

Müşterilerde Güven Uyandırmak

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 21-05-2010, 09:06 PM   #1 (permalink)
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 12
Tesekkür: 0
11 Mesajinıza toplam 38 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
zoroxy is an unknown quantity at this point
Standart Müşterilerde Güven Uyandırmak

Yeni satış modeline göre satış sürecinin %40' ı potansiyel müşteri ve müşterilerde güven uyandırmaya adanmıştır.Bir satıcının, güven temeli oluşturması için, Dolaylı çaba kuralını anlaması ve uygulaması, potansiyel müşteri ve müşterilerin derin bilinçaltındaki gereksinimlerini görmesi, satış görüşmesinde doğru soruları sorması ve cevapları dikkatlice dinlemesi gerekir.1- Dolaylı Çaba Kuralı,


- Başkalarıyla ilişkimizde bazı şeyleri doğrudan elde etmekten ziyade daha çok
dolaylı yollardan elde ederiz.

2- Müşterilerinizin derin bilinçaltı gereksinimlerini göz önünde bulundurun.

- Bu gereksinimler;

(1) Kabul edilmek
- Kabul ettiğinizi göstermenin en basit yolu gülümsemektir.

(2) Onaylamaktır,
- Onaylamak övmek demektir.

(3) Taktir, iki kişi arasındaki güven bağını oluşturacak olan sihirli kelime
''Teşekkür ederim'' dir.

(4) Hayranlık, - hayrınlık iltifat etmektir.
(5) Aynı fikirde olmak, - daima aynı fikirde olun.

3- Bir ilişkide güven bağı oluşturmanın en güçlü yolu sorular sormak ve dinlenmektir.
- Bunun üç sebebi vardır.

(1) Dinlemek güven uyandırır.
(2) Dinlemek öz-değer oluşturur.Dinleme düzeyiniz, verdiğiniz değere eşittir.
(3) Dinlemek direnci azaltır.4- Daha iyi bir dinleyici olmak için yapabileceğiniz önemli şeyler;

(1) Potansiyel müşterinin yüzüne bakın.
(2) Kafanızı sallayın, onu tasdik edin.
(3) Yanıtlamadan önce bekleyin / ara verin.
(4) Açıklığa kavuşturmak için soru sorun.
- Kastettiğiniz tam olarak nedir?

(5) Özetleyin ve kontrol edin.
- Özet kapanışı kullanın.5- İnsanları konuşturmak için sorabileceğiniz soru tipleri;

(1) Açık uçlu sorular.

- Ne, ne zaman, nerede, niçin, kim ve nasıl'la başlar.

(2) Kapalı uçlu sorular.Kapalı uçlu sorular yüklemlerle kurulur.
(3) Olumsuz yanıt soruları.
- Olumsuz yanıt soruları, hayır yanıtının evet anlamına geldiği sorulardır.

(4) Hissetme sorunları, hissetme sorunları kişiye bir şey hakkında ne
düşündüğinden ziyade ne hissettiğini soran sorulardır.

(5) Tercih soruları,
(6) Deneme kapanış soruları müşterinin evet yada hayır diye yanıtlayabileceği
fakat hayır yanıtının prezentasyonu bitirmediği sorulardır.

prezentasyon.net

 

 

Buraya ilk defa geliyorsanız ismim Atakan Sönmez ve burası hayatimdegisti.com.Boğaziçi üniversitesi mezunuyum ve Türkiyede ilk Subliminal Telkin Uzmanıyım.tıklayın

Bir site olsa onu bulanların uykuda dinledikleri mp3 ler ile hayatları değişse… Bir site olsa onu bulanlar hipnoz olmadan sadece subliminal mp3 leri yükleyip ve uykuda dinleyerek hayatlarını değiştirseler. Bu fikir 1995 yılında yani 25 yıl önce çıkmıştı. 15 yıl önce ise bu mp3 lerin kişiye engel olan çekirdek inançlara göre hazırlanması yani cekirdekinanc.com fikri oluştu

Hipnoz gibi bir şey mi subliminal mp3 nedir?

Tam olarak değil. Öncelikle size engel olan 0-11 yaş arası oluşan bilinçaltı kayıtlarınız yani çekirdek inançlarınız bulunur. Sonra bu çekirdek inançlarınızın pozitif halleri olumlamalar isminize özel olarak mp3 lerin ve müziğin içine gizlenir. Siz de uykuda ya da uyanıkken bu mp3 leri dinleyerek sonuç alırsınız. Çocukluğunuzda size söylenenlerin tam tersini dinlediğiniz kayıtlarla binlerce kez bilinçaltınıza yerleştirmiş oluruz.

Çekirdek inançların hayatımda engellere neden olduğunu nasıl anlarım?

Hayatınızda hep aynı şeyler tekrar ediyorsa. İlişkilerde hep aynı şeyleri yaşıyorsanız... Aşırı fedakar bir yapınız varsa ve bu sanki göreviniz haline geldiyse. Birilerini kurtarmaya çalışıyorsanız. Paranızın bereketi yoksa sürekli gereksiz harcamalar çıkıyorsa birikim yapamıyorsanız. Hayır demekte zorlanıyorsanız. Odaklanmakta bir şeyleri devam ettirmekte sorun yaşıyorsanız. İlişkilerde mıknatıs gibi sorunlu kişileri çekiyorsanız. İş hayatında iniş çıkışlar sürekli oluyorsa. Ertelemeleriniz fazla ise. Aşırı kontrolcü ve garantici bir yapınız varsa kaygı düzeyiniz yüksekse hep en kötü ihtimali düşünüyorsanız ve şanssızlıkları sorunlu olayları ve sorunlu kişileri hayatınıza çekiyorsanız çocuk yaşta oluşan çekirdek inançlar hayatınızı yönetiyor olabilir.

25. yıla özel şimdi arayanlara 5 dakikalık çekirdek inanç ön tespit ve bir günlük deneme telkin mp3 ücretsizdir. Ön tespitte size engel olan birkaç çekirdek inanç örneği verilir. Atakan Sönmez tarafından yapılır ve bilgi amaçlıdır. +90 5424475050 Türkiye dışındakiler whatsapp tan arayabilir cekirdekinanc.com inceleyiniz.

zoroxy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-05-2010, 09:18 PM   #2 (permalink)
Üsteğmen
 
eski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Mesajlar: 80
Tesekkür: 6,925
339 Mesajinıza toplam 1,138 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
eski will become famous soon enougheski will become famous soon enough
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

sadece gülümsemeyi becerseler çok şey değişecek ama insanlar farkedemiyor heralde. ben girdiğim dükkanda benimle ilgilenen kişi asık yüzlüyse alacağım şey ne kadar ihtiyaçta olsa bırakıp çıkıyorum. hiç tahammülüm yok öylesine.
eski isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-05-2010, 09:21 PM   #3 (permalink)
Üsteğmen
 
eski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2009
Mesajlar: 80
Tesekkür: 6,925
339 Mesajinıza toplam 1,138 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
eski will become famous soon enougheski will become famous soon enough
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

bazıları da öyle güzel dileklerle uğurluyorlar ki çok mutlu oluyorum dua ediyorum onlar için. sadece müşteri, satış taktiği olarak değil insan ilişkisi olarak herkesin kendine çeki düzen vermesi lazım. moral bozukta olsa bi gülümseme karşındakinin gününü güzelleştirir =))
eski isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-05-2010, 09:34 PM   #4 (permalink)
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 12
Tesekkür: 0
11 Mesajinıza toplam 38 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
zoroxy is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

evet katılıyorum size, gülümsemek çok önemli müşteride güven uyandırmak için ama birde yapmacık gülücüler var :) insanı fitil ediyorlar, aldığı ürünü bırakası geliyor insanın.Ortada hiç bir şey yokken zorla sırıtan insanlar :)
zoroxy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-05-2010, 10:45 PM   #5 (permalink)
Teğmen
 
Üyelik tarihi: Mar 2010
Mesajlar: 8
Tesekkür: 3
25 Mesajinıza toplam 112 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
sebastin is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

merhaba arkadaşlar.
ben ortalama 10 yıldır sürekli hizmet sektöründe görev almaktayım. lakin hizmet sektörü dendiği zaman her iki tarafın da durumu ele alınmalı bence.
neden diye soracak olursanız şayet;
çalışmış olduğum bu 10 yıllık süreç içerisinde öyle çok durumla karşı karşıya kaldım ki, duysanız gerçekten şaşarsınız.
insanoğlunun bitmek tükenmek bilmeyen istek ve arzularıyla beraber duymuş olduğu hazımsızlık artık hat safahada yer almakta. bahsettikleriniz bir hizmet sektörü için doğru gereçler, ancak bir de bir de hizmet sektörü olarak hizmet görecek kişilerin de durumu ele alındığında, ortaya karmakarışık bir durum çıkıyor.

ben işimde profesyonel olduğumu söyleyemem ancak iyi bir müşteride her zaman iyi bir izlenim ve şirket adına iyi bir vizyon oluşturmak konusunda elimden gelen çabayı sonuna kadar göstermeye çalıştığıma inanıyorum. buna rağmen hala da anlam veremediğim tuhaf olaylarla karşılaşıyorum.

öncelikle, Türk ticaret kanunlarında yer almayan "MÜŞTERİ HER ZAMAN HER YERDE HAKLIDIR" cümlesi, özellikle de biz türk vatandaşına hiç de iyi gelmemekte, aksine, bir millet olarak toplumumuzun ne kadar duyarsız ve ne kadar bencil olduğunu apaçık ortaya koymaktadır. yıllardır tanıdığım, bildiğim sürekli müşterim olan birçok kişi, umulmadık zamanda ve umulmadık yerlerde bu dayanağa başvurarak, kendini bir kral ilan edermişcesine çalışanın üzerinde hüküm süremeye çalışıp haklarını aramakta ve faturasını da çalışanın üzerine yükleyerek kendisinin her yerde haklı olduğunu tekrar ilan edermiş gibi bir çeşit müşteri havalarına girmektedir. bununla beraber samimi olduğunuz ve sürekli müşteriniz olan birçok kişi de birtakım yüzsüzlüklerini de ortaya koyarak sizden elinizden gelenin kat be kat fazlasını istemekte, sizi zora koşmakta, yapamayacağınızı belirttiğiniz halde de tavır almaktan geri durmamaktadır. buna benzer ve daha da öte durumlara karşı karşıya gelmiş biri olarak size bunun gibi çok durumlardan bahsedebilirim.

sosyal hayatta bir müşteri ve iş hayatında da hizmet sektörü çalışanı olarak, "müşteri her zaman haklıdır" ibaresini sonuna kadar kınıyorum.

beni yanlış anlamanızı istemem. inanın bana, sırf bu ibare yüzünden kendini bir halt sanan pek muhterem birkaç müşteri sayesinde bir iş arkadaşımızın suçsuz yere işten atıldığını bile gördüm. bu sebepten ötürü bu ibareyi ve bu ibare çerçevesi içerisinde kendini sınırsız haklara sahip gören o mevcut kitleyi kınıyorum.

bu sadece bir görüş ve paylaşımdır arkadaşlar. sakın üzerinize alınmayın. bunu sizler de düşünerek analiz edin ve hayata bir de bu şekilde bakın diye sizinle görüşümü paylaşıyorum.

saygılar diliyorum.
sebastin isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-05-2010, 02:28 AM   #6 (permalink)
 
Üyelik tarihi: May 2010
Mesajlar: 12
Tesekkür: 0
11 Mesajinıza toplam 38 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
zoroxy is an unknown quantity at this point
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

Satışa ilk olarak büyük bir şirkette (satış departmanı tamamiyle oturmuş ve kurumsallaşmış) başladım.Satışı satıcılığı ilk orada keşfetmiştim.Ve orada bize ilk öğretilen cümle bu sizin söylediğiniz cümledir.Müşteri her zaman haklı değildir.Evet sayın sebastin size tam ve kesin olarak katılıyorum.

Müşteri her zaman haklı değildir.Özellikle 80 yılların öncesindeki satış ve satıcılık anlayışında kalan ve 80 de Amerika nın öncülüğünde tüm dünyada yaşanan satış devrimi her konuda olduğu gibi ülkemize ancak (bazı gerçek anlamda kurumsallaşmayı başarmış büyük firmaların çabası sayesinde) yeni yeni ziyaret etmekte olduğu için , bu ve buna benzer sorunları hâlâ yaşamaya devam etmekteyiz.
zoroxy isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 22-05-2010, 07:48 AM   #7 (permalink)
senarist
Guest
 
Mesajlar: n/a
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

müşteri her zaman haklı değildir..bu duruma göre değişir..
  Alıntı ile Cevapla
Alt 22-05-2010, 09:41 AM   #8 (permalink)
Binbaşı
 
the desert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1,040
Tesekkür: 355
1,090 Mesajinıza toplam 4,974 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
the desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of light
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

Alıntı:
sebastin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
merhaba arkadaşlar.
ben ortalama 10 yıldır sürekli hizmet sektöründe görev almaktayım. lakin hizmet sektörü dendiği zaman her iki tarafın da durumu ele alınmalı bence.
neden diye soracak olursanız şayet;
çalışmış olduğum bu 10 yıllık süreç içerisinde öyle çok durumla karşı karşıya kaldım ki, duysanız gerçekten şaşarsınız.
insanoğlunun bitmek tükenmek bilmeyen istek ve arzularıyla beraber duymuş olduğu hazımsızlık artık hat safahada yer almakta. bahsettikleriniz bir hizmet sektörü için doğru gereçler, ancak bir de bir de hizmet sektörü olarak hizmet görecek kişilerin de durumu ele alındığında, ortaya karmakarışık bir durum çıkıyor.

ben işimde profesyonel olduğumu söyleyemem ancak iyi bir müşteride her zaman iyi bir izlenim ve şirket adına iyi bir vizyon oluşturmak konusunda elimden gelen çabayı sonuna kadar göstermeye çalıştığıma inanıyorum. buna rağmen hala da anlam veremediğim tuhaf olaylarla karşılaşıyorum.

öncelikle, Türk ticaret kanunlarında yer almayan "MÜŞTERİ HER ZAMAN HER YERDE HAKLIDIR" cümlesi, özellikle de biz türk vatandaşına hiç de iyi gelmemekte, aksine, bir millet olarak toplumumuzun ne kadar duyarsız ve ne kadar bencil olduğunu apaçık ortaya koymaktadır. yıllardır tanıdığım, bildiğim sürekli müşterim olan birçok kişi, umulmadık zamanda ve umulmadık yerlerde bu dayanağa başvurarak, kendini bir kral ilan edermişcesine çalışanın üzerinde hüküm süremeye çalışıp haklarını aramakta ve faturasını da çalışanın üzerine yükleyerek kendisinin her yerde haklı olduğunu tekrar ilan edermiş gibi bir çeşit müşteri havalarına girmektedir. bununla beraber samimi olduğunuz ve sürekli müşteriniz olan birçok kişi de birtakım yüzsüzlüklerini de ortaya koyarak sizden elinizden gelenin kat be kat fazlasını istemekte, sizi zora koşmakta, yapamayacağınızı belirttiğiniz halde de tavır almaktan geri durmamaktadır. buna benzer ve daha da öte durumlara karşı karşıya gelmiş biri olarak size bunun gibi çok durumlardan bahsedebilirim.

sosyal hayatta bir müşteri ve iş hayatında da hizmet sektörü çalışanı olarak, "müşteri her zaman haklıdır" ibaresini sonuna kadar kınıyorum.

beni yanlış anlamanızı istemem. inanın bana, sırf bu ibare yüzünden kendini bir halt sanan pek muhterem birkaç müşteri sayesinde bir iş arkadaşımızın suçsuz yere işten atıldığını bile gördüm. bu sebepten ötürü bu ibareyi ve bu ibare çerçevesi içerisinde kendini sınırsız haklara sahip gören o mevcut kitleyi kınıyorum.

bu sadece bir görüş ve paylaşımdır arkadaşlar. sakın üzerinize alınmayın. bunu sizler de düşünerek analiz edin ve hayata bir de bu şekilde bakın diye sizinle görüşümü paylaşıyorum.

saygılar diliyorum.



kesınlıkle katılıorum.bende hızmet sekterunde yaklaşık 5 yıldır calışan bırı olarak ve onde gelen sektorlerden bırısı olmasına ragmen kesınlıkle gelen muşterıler bazens aygı sınırlarını zorluyor...yanı tek taraflı olarak bakmamak lazım olaya..
the desert isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-05-2010, 12:45 AM   #9 (permalink)
Üsteğmen
 
gülpor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jun 2008
Mesajlar: 403
Tesekkür: 2,543
423 Mesajinıza toplam 2,962 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
gülpor is a name known to allgülpor is a name known to allgülpor is a name known to allgülpor is a name known to allgülpor is a name known to allgülpor is a name known to all
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

kuralları sadece kendi lehimize olduğunda uygulamazsak bence sorun halledilir...çünkü hizmet veren yada alan farketmiyor...kurallara uyan yada uymayan insan olarak ayırmak ve her türlü kurumda standartı yakalamak lazım diye düşünüyorum ...herkese sevgiler:)
__________________
gülpor isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Alt 23-05-2010, 03:21 PM   #10 (permalink)
Binbaşı
 
the desert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1,040
Tesekkür: 355
1,090 Mesajinıza toplam 4,974 kez İyi ki varsın demişler.İyi ki varsınız iyi ki varız.
the desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of lightthe desert is a glorious beacon of light
Standart Cevap: Müşterilerde Güven Uyandırmak

kuralları uygulasanızda yukarıda sozedılen muşterı daıma haklıdır ıbaresınden guc alan bazı kendını bılmezler her konuda rahatsızık cıkarabılıolar
the desert isimli Üye şimdilik offline konumundadır Offline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Müşterilerde Güven Uyandırmak

Serbest Kürsü ve Geliştiren Yazılar Müşterilerde Güven Uyandırmak Konusunu hayatimdegisti.com Konuğumuz olarak inceliyorsunuz hayatimdegisti.com sitemizde yaşamınızı hemen degistirecek bir cok telkinli hipnoz mp3 vardir tesaduf eseri de buradaysanız mutlaka inceleyiniz üst link TelkinCD tıklayınız Yeni satış modeline göre satış sürecinin %40' ı potansiyel müşteri ve müşterilerde güven uyandırmaya adanmıştır.Bir satıcının, güven temeli oluşturması için, Dolaylı çaba kuralını anlaması ve uygulaması, potansiyel müşteri ve müşterilerin derin bilinçaltındaki gereksinimlerini görmesi, satış görüşmesinde doğru soruları sorması ve ...

ayrıca bu konularda arama yapan konuklarımız var Geliştiren Yazılar telkin cd indir izle İstanbul Geliştiren Yazılar nerededir kimdir Geliştiren Yazılar çekirdek inanç temizliği İzmir bursa Geliştiren Yazılar hipnoz Geliştiren Yazılar olumlama seminerleri eğitimi çaresi tedavisi Geliştiren Yazılar hakkında bilgi bilinçaltı telkin cd telkin mp3 Geliştiren Yazılar kuantum düşünce kitap haberi


WEZ Format +3. Şuan Saat: 12:21 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.